I Am A Cool Man!
Dislaimer.



Diary About Links

Welcome here :)

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Hati aku kau buat sup. Sedap ?


Hai semua. Lame tak hupdate kan? Hewhew. Korang sihat? Alahai. Baiknye anak Zahari ni. Haha. Hari ni entry pasal ‘dia’. Sape dia tuh? Dia lah. Dia yang dah main masak-2 dgn hati aku. Dia hiris, cincang, tumbuk sampai lumat nye hati kite. Pedih woi! Pedih sesangat. Dia kesah pulak kan? Dah memang dari dulu lagi die tanak aku, aku je yg gilekan die. Cepat padam muke kan aku weh. Ehm.

Macam mana aku kenal dgn dia ah? K, masa tgh syok layan fb tetibe aku t’pandang dkt suggested friends. Tengok nama Nurul Aisyah. Eh, cun gak ni, add je lah. K, lepas tu kitorang main msg fb je. Tapi jarang sebab die jarang onl. 2 or 3 hari baru die reply. Tak syok lah kan? Dah memandangkan aku tgh single and available mase tu kan, aku bgtahu die tak syok msg mcm ni. Aku mntak no fon die lah kn. Die terus bagi. Aku macam..errr? biar betul minah ni. Senang nye nak dapat.

Due puluh satu April due ribu dua belas. Kitorang start couple. K, bahagia sesangat. Rasa macam dunia ni aku yang punye. Hahaha. K, tipu. Tapi normal lah dlm hubungan, ade pasang surutnye. Satu hari tu, die tanye sal penyakit aku ni. Bukan aku tanak bagitahu. Aku tak kuat sayang. Please jgn pakse. Aku tak suka. Aku cakap kat dia, kalau penyakit ni buat dia rasa tak bahagia, aku rela lepaskan dia. Tapi sebelum tu memang ade kes pun die suruh aku lepaskan die. Tapi aku tanak! Aku tanak putus dgn die. Aku sayang die sesangat. Die pun janji dengan aku die nak bersama aku sampai hari terakhir aku. Die takkan tinggalkan aku. Die nak bersama aku.

Hari tu die bagi password fb die, die suruh aku buke. Die suruh check yang dia ni curang ke tak. K, aku buke je lah. Tak sampai 5 minit pun aku onl, tetiba ada org hantar chat ‘syg’. Aku rasa macam....k, faham kn? Baca msg plk, waahhh. Ramainye jejaka-2. Nah, hati sape tak sakit? Hati sape tk tluke? Hati sape boleh tahan kalau dah mcm tu? Dia kata tak slh klau sekadar nk bkwan. Ye, memang tk salah tapi b’pade-2 lar. Kalau dh tk kenal tu tk yah layan lah. Layan buat jadah ape?! Kata setie? Kate tk pernah curang?

Esok tu, memang aku tk msg die. Hati aku sakit weh. Sakit sgt. Pedih. Dia kata dia nak bersama aku, dia janji dengan aku. Tapi kenapa dia buat gitu? Kau tk tahu macam mane perasaan aku sayang. Kau tk rasa apa yang aku rasa. Aku terasa sgt. Lagi terasa bila kau letak semua kslhan atas kepala aku. Kau kata aku sengaja cari pasal. Kau kata benda kecik macam ni pun nak merajuk. Kecik eh? Mcm tu kau kata kecik? K. Aku bukan nk merajuk. Tapi hati aku sakit. Sakit!

Malam tu, dia nak putus lagi. Aku tanak! Aku tanak! Aku sayang kau! K. Aku cube pertahankan hubungan kite. Malam tu, aku ada kata aku nak pindah. Aku tanak sekolah kat sini lagi. Aku nak sekolah kat kampung. Die tak kesah pun. Dia kata semoga hajat aku tercapai. Amin.

Esoknye pulak, dia cakap die nak jujur dengan aku. Banyak benda die tk suke pasal aku. Ok zharif, tenangkan hati. Dengar dulu apa dia cakap. Dalam hati aku cakap, jangan die nak mntak putus lagi dah. Aku dah tak sanggup dah. Dia kata;

Syg rse smakin lme kte smakin x srasi. Syg rse abg pntingkn diri. Abg ske mrh2 utk mnde kcik. Syg x ske abg rpat dgn ex abg. Syg x ske abg pndh kL.

Tk serasi? Sebab kita bergaduh, dia nak kata kite dh tk serasi. Come on lah, pasang surut tu normal. Inikan suami isteri pun tergigit lidah, apatah lagi kite. Pentingkan diri? Means? Sebab aku tk bg kau chat dgn llaki lain kau nak kata aku pentingkn diri. Bijak. Benda mcm ni kau kata kecik? Aku rasa ni first time kite gaduh macam ni. K, die tk suke. Tp aku bhubung dgn fb je. Msg pn kdg2. Die ni pelik ah. Ni isu tetiba. Smalam okay je. Ni tk ske pulak. Dia igt sbb aku nak pndah kL, die igt prangai aku jahat. Die ingat aku budak jahat! Aku tk expect pun die akan fikir sampai mcm tu skali. K, memang terasa lah weh.

Dia kata lagi, die tk sanggup aku duk jauh. Die sanggup putus. Aku kata kat die, bila kite dah sayang dekat seseorang tu, tk kirelah die duduk jauh beribu batu sekalipun, kite akan ttap igt dan simpan die di hati. Mcm2 aku cube nak lmbut kn hti die. Byk kali aku mgalah wlaupun hati tgh sakit mse tu. Die kate lagi, die dah kurang sayang aku sebab perbalahan hari tu. Tak logik kan? Entahlah. Mungkin die tk matang lagi. Perasaan die je nak kena jage. Die tk kesah dgn perasaan aku. Die tk kesah effect akan pyakit aku. Die tk fikir sume tu.

Semalam, satu jun due ribu due belas. See this conv. Yang biru tu aku, yang merah tu die.

Syg ?

Ye? Kbo la.

G2 lalu .

Dh, syg tggu ea.. kbo ar

K , abg nk tnye . syg mmg rse kte ni xsrasi ke ?

Erm.. mmg x

Kalu kite buat hal msg2 syg stuju ?

Nk ptus ? syg ikot je

K , sebab syg dh 5 kli mntak ptus . so skrg abg ptuskan syg dgn baek .

Dh, konfem ? ok

Ok . sy xkn ggu awk lagi .

Ok, sye pn. Bye2.

Jge dri. K salam :’(

Perpisahan ni bukan atas kerelaan aku. Aku nmpak die tk bahagia dengan aku. Die pun byk kali suruh aku lepaskan die. Nmpak die tk bhgie kn? Tkpe la, aku doakan die bahagia. Semoga cepat matang. Semoga dapat lelaki yang die impikan. Goodluck for PMR. Sorry for everything.

  


Perginya seorang kekasih dan hatiku terluka lagi :'(