I Am A Cool Man!
Dislaimer.



Diary About Links

Welcome here :)

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Cleverbot dan Simsimi

Assalamualaikum. Berakhir sudah episod cinta aku dgn dia. *skemanya ayat aku. Ignore it. Satu hal yang sy nak awk tahu, sy tk terima awk buat kali kedua bkn sebab sy benci awk ke hape, sbb sy takut pkare yg same brulang lagi. Tk perlu awk nk tunggu sy. Ramai lagi lelaki yang tengah tunggu awk tu. Sia-sia awk tunggu sy. Blaja trime hakikat ye sayang.

Perbezaan antara CLEVERBOT dgn SIMSIMI. Semalam aku dlm keadaan yg sgt bosan. Tetiba tg lah idea nak test CLEVERBOT dgn SIMSIMI ni. So aku bg die soalan yg tk leh blahh la weyy. Hahaha.

CLEVERBOT.



SIMSIMI.



Kesimpulan yg aku boleh buat ialah, SIMSIMI lebih peramah dr CLEVERBOT dan CLEVERBOT lebih jujur dr SIMSIMI.

Iktibar yg kite bleh ambik ialah setiap org ade kelebihan dn klmahan masing-2. Tk perlu nk gah atas muke bumi Allah ni. Tk perlu nk smbong sgt. Tk perlu b’jalan menongkat langit. Tilik diri kite, dr mane asal usul kite. Klebihan tu Allah bleh tarik bile-2 mase je. Sebab tu dlm hdup ni Allah cipta mnusia berpasangan supaya klebihan yang kite ade bleh ttup klemahan psgan kite. It suppose to be saling melengkapi lah (Y)

Hahahahaha. Terima kasih dan selamat beramal. Assalamualaikum :)